שערים אוטומטיים

ש.כהן חברת השערים המובילה בישראל

ש.כהן היא החברה המובילה והוותיקה בתחום השערים האוטומטיים והשערים החשמליים, וזאת בזכות הצוות המיומן של החברה, המוצרים המעולים ותודעת השירות הגבוהה.

החברה מספקת מגוון רחב של אפשרויות לשערים אוטומטים וחשמליים והתאמה מושלמת לצרכיו של כל לקוח ולקוח, שמבטיחה ביטחון מקסימלי ונוחות מרבית.

לייעוץ לבחירת שער אוטומטי / שער חשמלי – אנא פנו לעמית/ ניר/ יניב בטלפון 08-9319178.

שערים אוטומטיים:

שערים אוטומטיים הם שערים שנפתחים ונסגרים באופן עצמאי, ללא התערבות מכנית של אדם. פעולת השער מבוקרת על ידי חיישנים מסוגים שונים.

השער האוטומטי נועד למניעת כניסה לא מורשית/בלתי רצויה של רכבים או אנשים ולהגברת תחושת הפרטיות.


איפה ניתן למצוא שער שער אוטומטי

על פי רוב, ניתן למצוא שער אוטומטי במקומות הבאים: א. בכניסה ליישוב 2. בחניונים בתשלום 3. בכניסה לחנייה בבית פרטי או משותף. 4. בכניסה למפעלים ולחברות.

בטרם רכישת שער נבדוק אתכם מהם השימושים שעתידים להיות לו. מאופי השימוש יהיה ניתן להתאים לכם את השער שמתאים ביותר לצרכיכם.

במהלך שיחת הייעוץ נעמוד אתכם על הנקודות הבאות:

  1. נוחות הפעלה: השערים האוטומטים שאנו משווקים הם פשוטים, קלים ונוחים להפעלה וכן קלים, בטוחים ופשוטים לתחזוקה שוטפת.
  2. עמידות לאורך שנים: כל השערים אוטומטיים שאנו משווקים הם איכותיים ועמידים, מיוצרים על ידי מיטב היצרנים בעולם, עם תעודת אחריות ותוכלו ליהנות מהם במשך שנים רבות.
  3. מטרת השער: קיים שוני רב בין שער לחנייה שנועדו לחסום כניסת כלי רכב לשערים שתפקידם הוא גם למנוע כניסת הולך רגל. חלק מהשערים האוטומטים מאפשרים פתיחה חלקית למתן אפשרות כניסה של הולכי רגל או אופניים.
  4. מה אופי הפעילות במקום:  מטבע הדברים כניסה לחנייה פרטית מצריכה שער קטן יותר מכניסה לחניון ציבורי. גם לתנאי השטח השפעה רבה על סוג השער שנתאים לכם. שער כנף, למשל, מחייב להשאיר מקום מלפני השער כדי לאפשר את פתיחתו. חניון ציבורי או מגרש חנייה במגדל מגורים מחייב גם מהירות גבוהה יותר של סגירה ופתיחה של המחסום.
  5. בטיחות: אמצעי בטיחות כמו מנורת אזהרה לבית, עיניים אלקטרוניות, המבטיחות עצירה מוחלטת  בעת חציית השער ובסגירתו הם תוספות שיש צורך לשקול בהתאם לאופי השימוש בשער.
  6. עיצוב ודקורציה: ניתן לבחור בין מספר של סגנונות ועיצובים לשערים.
  7. טכנולוגיות חדישות: במהלך שיחת הייעוץ נציע לכם את מיטב הטכנולוגיות החדישות שקיימות בשוק השערים האוטומטיים וביניהן: גלאי כביש: פתיחת שער על ידי מעבר הרכב ללא צורך בחצובה בכביש- אלחוטי או פתיחה באמצעות מכשיר הסלולר או חיוג לטלפון.

אנו מתמחים בשיווק שערים אוטומטיים מסוגים שונים:

1.שער הזזה אוטומטיים:

  • שער זה נפתח הצידה, נגרר על מסילה או  מרחף ללא כל מסילה ועשוי על פי רוב מברזל. הוא מתאים במיוחד לחניונים של בתים משותפים ולבתים פרטיים.

2.שער כנף אוטומטי:

  • שער כנף אוטומטי הוא שער שנפתח מהאמצע כלפי פנים או חוץ. הוא נפוץ מאוד בכניסה לחנייה של בתים פרטיים שכן הוא מאפשר בלחיצת כפתור אחת מהמכונית לפתוח את השער ולסגור אותו, מה שמונע את הצורך לצאת מהמכונית.

3.שער הרמה אוטומטיים:

  • שער מוסך הנפתח באמצעות מנגנון קפיצים + מנוע.

שערים אוטומטיים לחנייה - התמחות של  חברתנו

התחומים בהם חברתנו עוסקת: שערים חשמליים, שערים אוטומטיים, שער כנף, שערים חשמליים לחנייה, שערים חשמליים לחנייה. אז אם אתם מחפשים שער חשמלי, מחסום כניסה , דלת אוטומטית - נשמח שתיצרו קשר לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם.